Nieuwe burgemeester gezocht!

We gaan op zoek naar een nieuwe burgemeester. Nu is Edo Haan tijdelijk burgemeester, maar op termijn komt er weer een nieuwe, vaste burgemeester. In de zoektocht naar een nieuwe burgemeester vraagt de gemeenteraad aan inwoners, ondernemers en organisaties in Zwijndrecht om mee te denken over het profiel voor de nieuwe burgemeester.

Nieuwe Burgemeester Zwijndrecht

Via www.mijnburgemeesterzwijndrecht.nl kan iedereen tot en met 24 september aangeven welke eigenschappen de nieuwe burgemeester moet hebben.

De gemeenteraad is nieuwsgierig of Zwijndrecht vindt dat de nieuwe burgemeester bijvoorbeeld een stabiele factor of een enthousiaste vernieuwer moet zijn. Of dat de nieuwe burgemeester zich vooral richt op de uitdagingen van vandaag of juist op de uitdagingen van de toekomst. En of de burgemeester zakelijk blijft of ook gevoelens laat zien. Het invullen van de vragenlijst is anoniem en duurt ongeveer 3 minuten. Wie dat wil kan zijn gegevens doorgeven om op de hoogte gehouden te worden van hoe het profiel eruit komt te zien én maakt dan ook kans op een meet & greet met de nieuwe burgemeester.

Volg de zoektocht

Op www.zwijndrecht.nl/nieuweburgemeester vindt u alle informatie rondom de zoektocht naar een nieuwe burgemeester.