Praat met de raad: Evelien van der Linden (ZPP)

Dit is een bericht van de Zwijndrechste politieke partijen

Praat met de raad

Evelien van der Linden

Raadslid ZPP

Kinderen zijn de toekomst

Afgelopen dinsdag zijn de nieuwe kinderburgemeester en de 12 kinderambassadeurs tijdens de gemeenteraad geïnstalleerd.

Hoe mooi is het dat kinderen kunnen meedenken en helpen om Zwijndrecht te verbeteren.

Zo hebben de kinderburgemeester en de kinderambassadeurs die het afgelopen jaar geïnstalleerd waren zich ook ingezet voor onze gemeente en dan met name op het thema groen.

Zo hebben ze allemaal op hun eigen school een groene tegel geplaatst. Dit is natuurlijk een goed begin voor een groen schoolplein.

Maar ook hebben ze meegedacht en onderling gestemd wat voor speelattributen er in de nieuwe kinderboerderij komen te staan.

Wij wensen de nieuwe kinderburgemeester en  kinderambassadeurs heel veel plezier en hopen dat de kinderen nog met heel veel mooie ideeën komen.

Want kinderen zijn de toekomst!

Reageren kan op Facebook gemeente Zwijndrecht of mail e.vander.linden@zwijndrecht.nl