Van Drimmelen viert 100-jarig jubileum met bijzondere schenking aan Gemeente Zwijndrecht

Ter gelegenheid van het 100-jarig bestaan van Van Drimmelen, wordt op 5 december om 15:30 uur een bijzondere schenking overhandigd aan de Gemeente Zwijndrecht. Om hun waardering voor de gemeenschap te tonen, doneert Van Drimmelen zes buitenbanken, verspreid over drie locaties in de nieuwbouwwijk Euryza, de plek waar het bedrijf een eeuw geleden op 23 april 1923 haar oorsprong vond.

De officiële overhandiging eerder dit jaar, op 20 april 2023, aan burgemeester Edo Haan in de vorm van een tuinbank werd symbolisch weggegeven aan een goed doel. Op 4 oktober schonk burgemeester Edo Haan samen met wethouder Tycho Jansen deze tuinbank aan de voedsel- en kledingbank van Zwijndrecht.

Het evenement staat in het teken van het vieren van de langdurige relatie tussen Van Drimmelen en de Gemeente Zwijndrecht en om de gemeenschap te betrekken bij deze mijlpaal in de geschiedenis van het bedrijf. De schenking van de buitenbanken benadrukt de historische band tussen Van Drimmelen en de gemeente.

Voor meer informatie over het 100-jarig jubileum van Van Drimmelen, bezoek: https://www.vandrimmelen.nl/100-jaar/.

Afbeelding Bank van Drimmelen