Praat met de raad: Daan Spanjersberg (VVD)

Dit is een bericht van de Zwijndrechtse VVD

Praat met de raad

Daan Spanjersberg

Fractievoorzitter VVD

Laat u horen!

Wil je als inwoner, ondernemer, school, sportvereniging of maatschappelijke instelling meepraten over wat er in Zwijndrecht zou moeten gebeuren dan kan dat. Steeds meer maakt de politiek de verbinding naar een ieder in Zwijndrecht. Een groot project vanuit het raadsprogramma “bouwen aan vertrouwen”. Steeds meer enquêtes waarin gevraagd wordt wat men denkt dat goed zou zijn. Spreekuren van wethouders in de wijk; een QuickScan over de lokale democratie, een vragenlijst over waar laadpalen moeten komen en enquête over duurzaamheid. Ook wij hielden als onze spreekuurtjes (bakkie koffie met de VVD), erg druk was het niet…Natuurlijk krijg je niet altijd wat je zou willen, maar laat je in ieder geval horen. Doe mee en geef de politiek de kans het vertrouwen te herstellen, want dat is echt nodig. Ook tijdens de verkiezingen kunt u zich laten horen, ook tijdens fractievergaderingen of bij het inspreken tijdens vergaderingen van de gemeente. Naar mijn mening wil Zwijndrecht echt wel luisteren, maar communicatie gaat twee kanten op dus laat u ook horen.

Reageren op Facebook gemeente Zwijndrechtof via

via e-mail  deh.spanjersberg@zwijndrecht.nl