Denk mee over je eigen leefomgeving!

Raadpleging Provincie Zuid-Holland

Altijd al willen meedenken over hoe de toekomst van uw eigen leefomgeving? Wilt u mee bepalen of er meer ruimte moet worden gemaakt voor woningen, windmolens, fietspaden of iets heel anders? Vanaf nu kunt u laten horen wat ú belangrijk vindt voor de toekomst van onze provincie, uw stad of gemeente.

De Provincie Zuid-Holland biedt alle inwoners van Zuid-Holland de mogelijkheid om mee te denken over de inrichting van onze provincie. De resultaten zullen worden gebruikt voor de ruimtelijke puzzel. Daarin staat in grote lijnen hoe de ruimte in onze provincie wordt verdeeld en ingericht de komende jaren. Want niet voor alles is ruimte. Er zullen keuzes gemaakt moeten worden, ook om ons voor te bereiden op de verandering van het klimaat.

Van 4 juli tot en met 21 augustus kunt u door het invullen van een vragenlijst (duurt 15 min) laten weten aan het provinciebestuur wat u belangrijk vindt. Kortom, ga op de stoel van de bestuurder zitten en bepaal mee hoe de toekomst van uw eigen leefomgeving eruitziet. U kunt de vragenlijst invullen op zuidhollandruimte.raadpleging.net.

logo provincie