Welkom op het nieuwjaarsfeest

Een schitterende start van het nieuwe jaar. Op 9 januari 2023 op het Raadhuisplein. Met oliebollen en warme chocolademelk. Komt u ook?

Beste inwoner, ondernemer of relatie,

Wij nodigen u van harte uit voor het Nieuwjaarsfeest van het gemeentebestuur op maandag 9 januari 2023.

socialmedia-square

Avond voor en door Zwijndrecht

Onze nieuwjaarsreceptie is in een nieuw jasje gestoken. We starten vanaf 19.00 uur op het Raadhuisplein met chocolademelk, oliebollen, muzikaal entertainment en een spectaculaire act. Daarna zetten we het feest voort in het gemeentehuis, waar enkele inwoners, ondernemers en organisaties uit onze gemeente op speciale wijze in de schijnwerpers zullen staan. Een avond voor en door Zwijndrecht.

Uiteraard is er onder het genot van een hapje en een drankje tot 22:00 uur ook gelegenheid om elkaar een gezond en gelukkig nieuwjaar toe te wensen. We kijken uit naar uw komst!

Hartelijke groet,

Ella Croonenberg-Borst     Hein van der Loo