Burgemeester Hein van der Loo neemt afscheid met een broodje

Na een ambtsperiode van bijna vier jaar neemt Hein van der Loo afscheid als burgemeester van Zwijndrecht. Hij verlaat de gemeente, omdat hij burgemeester wordt van Almere. Van der Loo zal daar woensdag 8 maart geïnstalleerd worden.

Maandag 6 maart 2023 is er tussen 17.00 uur en 19.00 uur een open huis aan het Raadhuisplein in Zwijndrecht, waar iedereen in Zwijndrecht afscheid kan nemen van de vertrekkende burgemeester. Net als bij zijn eerste kennismaking in Zwijndrecht en Heerjansdam: met een broodje. Iedereen is welkom.

Het wordt een gezellige onderlinge ontmoeting van inwoners, ondernemers en hopelijk nog een heleboel anderen. Geen traditionele receptie. De burgemeester zal bij deze bijeenkomst proberen iedereen op te zoeken, zodat hij hen persoonlijk het goede kan wensen. Burgemeester Hein van der Loo: "Zwijndrecht is voor altijd in mijn hart".

Aanmelden broodje met de burgemeester

Aanmelden voor het broodje met de burgemeester kan door uiterlijk donderdag 2 maart een e-mail te sturen naar kabinet@zwijndrecht.nl. Graag met vermelding van het aantal personen.

211011_Burgemeester_Hein-van-der-Loo_46