Uw huis verduurzamen of uw tuin vergroenen?

Ga voor inspiratie, tips en meer info over subsidies zoals de regentonsubsidie en de regeling voor de aanleg van een groen dak naar Zwijndrechtgaatduurzaam.nl

Steenbreek tuinierenZwijndrecht moet een gemeente zijn waar iedereen fijn kan wonen, werken en verblijven. Ook in de toekomst. We moeten slim omgaan met de verandering van het klimaat en het opwarmen van de aarde door te verduurzamen en te vergroenen bijvoorbeeld. Dat kunnen we als gemeente niet alleen!

Zwijndrechtgaatduurzaam.nl

Met kleine stappen, kunt u als inwoner al een verschil maken. Op onze website Zwijndrechtgaatduurzaam.nl vindt u allerlei tips en ideeën.

Een regenton met korting

Daarnaast bieden we u ook een steuntje in de rug met bijvoorbeeld de regentonsubsidie en de bijdrage voor de aanleg van een groen dak. Ook kunt u via het waterschap gebruikmaken van de subsidieregeling groene tuinen. Meer weten? Ga snel naar Zwijndrechtgaatduurzaam.nl/groen/subsidies

Uw woning verduurzamen met subsidie

Gaat u de woning isoleren of anders (elektrisch) verwarmen? Tips en ideeën vindt u op Zwijndrechtgaatduurzaam.nl/energie.
Meer weten over subsidies waar u dan mogelijk gebruik van kunt maken? Kijk op de website van Duurzaam Drechtsteden voor een overzicht van alle (landelijke) subsidies.